Търсене
Търсене
Close this search box.

Създай своя профил в сайта днес и спечели точки, които можеш да използваш за пазаруване. Happy shopping!

Общи условия

Последно променени и в сила от: 09.02.2024г.

1. Уводни разпоредби

1.1 Съгласно тези Общи условия ние дефинираме взаимоотношенията между нашата компания, “ТЕ МИРАТ” ЕООД със седалище: гр. София, ул. Подполковник Калитин, бл. 24, Идентификационен номер на компанията: 206886060, в качеството си на продавач и оператор на електронния магазин на адрес www.lolo.bg, и вас, нашият клиент, който сключва договор за покупка с нас.

 

1.2 Прилагаме единен подход към клиентите си и им предоставяме същите ползи независимо дали са регистрирани потребители или не. Следователно правилата, изложени в тези Общи условия, са приложими за всички наши клиенти.

 

1.3 Настоящите Общи условия обхващат покупката на стоки в нашия електронен магазин.

2.1 Можете да сключите договор за покупка с нас дистанционно чрез електронния магазин.

 

2.2 В случай на договор за покупка, сключен дистанционно, поръчката, направена чрез подаването на поръчката в уебсайта представлява проект на договор за покупка. Поръчката е валидна за период от 7 дни и ние ще потвърдим получаването й по електронна поща. Тогава договорът за покупка се сключва при приемане на проекта под формата на доставка на поръчаните стоки. За изпращането на стоката ще ви информираме по електронна поща.

 

2.3 Ние доставяме стоки само в количество, обичайно за домакинско потребление. В определени случаи (особено в случай на отстъпки или разпродажби), имаме право да определим максималното количество, което можем да доставим.

 

2.4 Поръчката от интернет магазина се изпраща чрез натискане на бутона „Поръчай“. Текстът на общите търговски условия заедно с данните от поръчката се съхраняват в продължение на 6 години. В случай, че въведете грешни данни, имате възможност да ги коригирате чрез формуляра за поръчка в клиентския профил.

3. 1 Съгласно българското законодателство имате право да се откажете от договор, сключен в интернет или по телефона, без да посочите причина, в рамките на 14-дневен срок от доставката на стоката.

 

3.2 Ако желаете да упражните това право, трябва да ни уведомите за решението си да се оттеглите от договора, в посочения по-горе срок. Най-добрият начин да направите това е да се свържете с нас на info@lolo.bg

 

3. 3 В случай че се откажете от договора, ще ви възстановим покупната цена на стокатa.

 

В нашият електронен магазин можете да се възползвате от безплатна доставка на поръчката ви ако нейната стойност надвишава 70 /седемдесет/ лева. В случай на връщане на част от стоката, част от поръчка, която е с безплатна доставка, без да ни уведомявате за причина, ние ще възстановим сумата на цената на стоката, която връщате, удържайки от тази сума сумата за доставка, която бихте заплатили за поръчка под стойност от 70 /седемдесет/ лева. Стойността на тази удръжка зависи от това дали безплатната доставка е била до адрес или до офис при първоначалната ви поръчка.

 

При връщане на стока без дефекти и в случай, че не ви е изпратен грешен артикул, цената на доставката до нас се заплаща от вас. В случай че изпратите към нас артикул, който искате да върнете без да давате обяснения за причината, но доставката е посочена за сметка на получателя (тоест – нас) ние ще ви възстановим сумата за върнатия артикул, удържайки от нея стойността на доставката, която сме заплатили при куриер.

 

Горепосочените суми се връщат незабавно след получаване на стоката от наша страна. За възстановяването на сумата ще използваме същите средства за плащане, които сте използвали, за да заплатите покупната цена.

 

3. 4 Без забавяне, не по-късно от 14 дни от датата на отказ от договор, трябва да изпратите стоката на адрес: гр. София, ул. Подполковник Калитин, бл. 24, с получател “ТЕ МИРАТ” ЕООД, тел. за връзка: 0988879218 Ако във връзка със сключването на договора продавачът изпрати на клиента допълнителна стока („подарък“), този подарък също трябва да се върне. Ако задно със стоките клиентът не изпрати на продавача и предоставения подарък, продавачът има право да задържи връщането на продажната цена за стоките до връщането на подаръка. В този случай вие поемате разходите, свързани с връщането на стоката.

 

3.5 Моля, имайте предвид, че по закон носите отговорност за всяко намаление на стойността на стоките, възникнало в следствие на използването им по начин, различен от необходимото, за да се запознаете с тяхното естество, свойства и функционалност (напр. ако използвате парфюм дори след като вече сте го изпробвали). Имайте предвид също, че нямате право да се откажете от договора, в случай че стоките са произведени според вашите изисквания или са персонализирани (напр. опаковки с персонализирани гравюри) и при стоки, които сте извадили от опаковката им и които не могат да бъдат поставени обратно в опаковката по хигиенни съображения (напр. отворени козметични продукти и други стоки, които влизат в пряк контакт с кожата ви). Продавачът предупреждава, че договорът за услугата подаръчна или екологична опаковка не може да бъде прекратен, когато стоката вече е опакована и следователно услугата вече е предоставена (ако клиентът избере за поръчката си услугата подаръчна или екологична опаковка, продавачът предоставя тази услуга незабавно след извършване на поръчката).

4. 1 Рекламация на стока в случай на повреда по време на транспорт

Клиентът е задължен да направи преглед на стоката пред доставящият куриер (независимо дали доставката е до офис или до личен адрес) и при наличие на видими транспортни дефекти или нарушена цялост на стоката, причинени в процеса на доставка, да установи тези дефекти пред представител на куриера и по собствена преценка да реши дали да върне стоката и да заяви към куриера искане за обезщетение или да задържи стоката ако дефекта не представлява проблем за употребата.

4. 2 Рекламация на стока, изпратена с дефект. Стоките се считат за дефектни при наличие на едно или повече от следните обстоятелства:

  • Нарушен е флакон/капсула/бутилка и др. опаковки, които влизат в директен контакт с козметичен или друг продукт. За декефтни не се считат смачкани кутии, които се явяват външна опаковка на продукта, но не нарушават целостта на продукта. За дефектни могат да се приемат смачкани кутии на подаръчни комплекти, но степента на увреждане следва да се установи чрез снимки и в зависимост от преценката ни бихме могли да предоставим ваучер за намаление или отстъпка, но не във всеки случай замяна или възстановяване на сумата.
  • Изтекъл срок на годност
  • Липсващи части/елементи

В случай на рекламация молим да направите снимка на която ясно се вижда дефекта и да ни я изпратите заедно със заявката за рекламация на имейл: info@lolo.bg

 

НЕ се приемат за рекламация и не подлежат на безплатно връщане стоки, които:

  • имат криви шевове
  • отговарят на размерите, подадени като информация в сайта, но не отговарят на вашите очаквания
  • не ви допадат като аромат или визуално
  • поръчали сте по грешка повече от необходимият ви брой артикули
  • поръчали сте артикул по грешка

Артикулите, посочени по-горе бихте могли да върнете, според обявеният в българското законодателство право на отказ в рамките на 14 дни от получаването им, но разходите за връщането са за ваша сметка.

 

НЕ подлежат на връщане и замяна под никаква форма индивидуализирани продукти, козметични продукти, които са произведени без предпазно фолио, бельо и хранителни продукти.

 

Обърнете внимание, че след като получим върнатите от вас стоки, ние ще ги по. дложим на инспекция, която да установи дали целостта и търговският им вид са нарушени и дали продуктите са употребявани. В случай че установим нанесени щети върху продуктите и те не са в подходящо за продажба състояние, както и ако установим, че стоката е била използвана запазваме правото си на отказ от рекламация или връщане без причина и ще се свържем с вас допълнително.

 

4. 3 Снимките на продуктите в електронния ни магазин са само илюстративни и не представляват обвързващо описание на свойствата на продуктите (например опаковката може да се различава поради промяна, направена от производителя).

 

4. 4 Ще се радваме да отговорим на всички въпроси, свързани с оплаквания, на info@lolo.bg.

 

4. 5 Ще ви информираме за хода на предявената от вас рекламация, по-конкретно за неговото получаване, одобряване или отхвърляне, чрез електронна поща или текстови съобщения. Може да се свържем с вас и по телефона.

 

4. 6 Ще вземем решение по рекламацията своевременно. Обработката на оплакването, включително отстраняването на дефекта, обикновено не надвишава 14 дни за налични стоки.

 

4. 7 В случай на обоснована рекламация ще поемем разходите, свързани с връщането на стоката.

5. 1 Можете да изберете начина на плащане и доставка от предлаганите от нас опции. Преди изпращането на поръчката ще ви уведомим за избрания метод на плащане и доставка, както и за свързаните с това разходи. При избор на опцията за онлайн плащане с карта, клиентът е наясно, че плащането ще бъде изтеглено от картата в момента на транзакцията.

 

5. 2 Предлаганите методи на доставка могат да бъдат намерени в секция ДОСТАВКА тук

 

5. 3 Предлаганите методи на плащане и техните предимства можете да намерите в секция ПЛАЩАНЕ тук

 

5. 4 Посоченият срок за доставка е този, в който ние се задължаваме да предадем на куриера вашата поръчка. От момента на нейното приемане, срокът на доставката зависи от условията на куриера.

 

5. 5 Запазваме си правото да предоставим доставката на стоки безплатно в избрани случаи.

 

5. 6. Непотърсени пратки, пратки отказани без преглед, пратки отказани по телефона.

 

С финализиране на поръчката в страницата КОЛИЧКА на нашата платформа вие сключвате договор за покупка с нас. Този договор ви задължава, според настоящите общи условия, да поемете разходите за получаването на стоката, която сте поръчали – стойността на стоката в убесайта, както е обявена в момента на приключване на сделката + куриерски такси, които се акумулират в процеса на доставка.
5.6.1 В случай, че поръчката ви надвишава 70 лева, според нашите условия, доставката за тази поръчка е безплатна, но в случай, че пратката ви остане непотърсена, отказана без преглед или отказана по телефона или чрез мобилно приложение на куриерските фирми “Еконт” или “Спиди”, вие дължите сумата за таксата за куриерската услуга, която е начислена за тази пратка, независимо от това, че по свое решение не сте получили самата пратка. Искане за изплащане на тези дължими суми ние имаме право да предявим към вас, включително по съдебен път.

5.6.2 Всяка пратка, която се депозира при куриер подлежи на заплащане на доставка за нея, в зависимост от тарифата на съответният куриер. В случай че пратката ви е непотърсена в офис след 7 седем работни дни; в случай че пратката ви е отказана по телефона по време на разговор със служител на куриерските фирми “Еконт” и “Спиди”; в случай че пратката е отказана в офис или при куриер на личен адрес БЕЗ извършен преглед, то куриерските фирми начисляват таксата за куриерската услуга в двте посоки (за изпращане и за връщане на непотърсената пратка) на подателя (ние; “ТЕ МИРАТ” ЕООД) и въз основа на настоящите общи условия, които са част от договор, който сключвате с нас като клиент на платформата ни при финализиране на поръчката в страницата КОЛИЧКА, ние имаме законово право да потърсим заплатените от нас суми за куриерски услуги от вас, включително по съдебен път.

6.1 Предоставяме на клиентите си различни ваучери за отстъпка, подаръци и др. Използването им се ръководи от правила, за които уведомяваме клиента при всеки отделен случай. Освен ако не е посочено друго, всеки ваучер за отстъпка или подарък може да се използва само веднъж и само един ваучер от същия тип може да се приложи към една покупка. Освен ако не е предвидено друго, отстъпките не могат да бъдат комбинирани. В случай че стойността на ваучера за подарък е по-голяма от стойността на цялата покупка, разликата не се прехвърля на нов ваучер и неизползваната сума не се възстановява.

 

6. 2 Във връзка с направената покупка може да получите въпросник за оценка от трета страна. Можете да споделите с други хора своето впечатление по отношение на покупката и стоките. Ще бъдем много благодарни, ако попълните въпросника.

7. 1 В съответствие със Закона за регистрация на продажбите продавачът е длъжен да издаде касова бележка на клиента. В случаите, когато плащането става чрез Пощенски Паричен Превод (ППП) при приемането на поръчката от куриер, според българското законодателство и на база сключено споразумение с куриер, куриерът е упълномощен да издава касов бон за стойността на поръчката, който следва да се приеме за касов бон, издаден от “ТЕ МИРАТ” ЕООД и носи същите права на клиента, както всеки друг метод на плащане.
Продавачът също така е длъжен да регистрира продажбата онлайн при данъчните власти, като в случай на техническа повреда това не трябва да бъде по-късно от 48 часа.

 

7. 2 Органът за извънсъдебно производство в случай на спор или този, който разглежда жалби на клиенти, е Комисията за защита на потребителите в Република България – https://kzp.bg/. Спорът може да бъде разрешен онлайн.

 

7. 3 Договорът се сключва в България и се урежда от законите на Република България.

 

7. 4 Всички цени на продуктите и услугите се предоставят с ДДС, приложим към момента на поръчката. В случай че ставката на ДДС се промени преди сключването на договора за покупка или преди изпращането на стоката, клиентът е длъжен, като вземе предвид избрания начин на плащане, да плати дължимата разлика спрямо покупната цена, или продавачът незабавно ще изпрати имейл до клиента, в който го моли клиентът да уведоми продавача как продавачът може да му възстанови надплащането по покупната цена.

 

7. 5 Ако желаете да получите фактура на хартиен носител, моля напишете ни имейл с номера на поръчката ви и ние ще я добавим в пратката.

 

7. 6 Всички цени на стоките, включително и отстъпките, са валидни до следващо решение или до изчерпване на количеството.

Scroll to Top